به پاس قدردانی از تلاشهای شبانه روزی اداره تاسیسات به واسطه رفع مشکل قطعی برق و آب

پیام تشکر ریاست محترم دانشگاه کاشان از پرسنل تاسیسات و همکاران حوزه مدیریت فنی

۰۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۶ کد : ۲۴۰۸۸ تبریک ها و تسلیت ها
تعداد بازدید:۲۵۹
پیام تشکر ریاست محترم دانشگاه کاشان از پرسنل تاسیسات و همکاران حوزه مدیریت فنی

بسم الله الرحمن الرحیم

 زحمات و خدمات مخلصانه و بی منت و اهتمام جدی پرسنل وظیفه شناس واحد تاسیسات در شرایط سخت و طاقت فرسای گرمای تابستان و سرمای زمستان بر کسی پوشیده نیست و خانواده بزرگ دانشگاه کاشان قدردان اقدامات ارزنده و بی دریغ این عزیزان در تامین آسایش و آرامش دانشگاهیان می باشد. 
بویژه تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی طی چند روز گذشته برای رفع مشکلات مربوط به قطعی برق و آب در دانشگاه نشان از دغدغه مندی و تعهد و همت والای همکاران محترم تاسیسات است که عدم اقدام به موقع و هوشمندانه می توانست شرایط بسیار سخت و پرچالشی را در بخش های مختلف دانشگاه ایجاد نماید. بی شک تاسیسات دانشگاه زیر ساخت بسیار مهمی است که با دستان توانمند این همکاران حفظ و نگهداری می شود و دانشگاه به پشتوانه تعهد و تخصص ایشان توانسته در بزنگاه ها و بحرانها سر بلند و موفق باشد.  
بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای ارزشمند همکاران عزیز تاسیسات و همکاران محترم مدیریت دفتر فنی و طرحهای عمرانی، سلامتی و توفیق روز افزون ایشان را در سایه الطاف الهی خواستارم و امیدوارم که خداوند منان به بازوان توانا و اراده‌های پاک و پرصلابتشان نیرو بخشد.

دکتر عباس کتابی، رییس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: تقدیر و تشکر ریاست محترم دانشگاه پرسنل تاسیسات مدیریت فنی


نظر شما :