برگزاری دوره طراحی شبکه آب

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۹ کد : ۲۳۷۱۶ تحقیقات
تعداد بازدید:۷۶
دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان، در زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اقدام به برگزاری دوره آموزش طراحی شبکه های آب با استفاده از نرم افزار WaterGEMS کرد.
برگزاری دوره طراحی شبکه آب

یکی از مهمترین دغدغه های دانشگاه کاشان، پیشبرد پروژه های عمرانی و تاسیسات براساس علم روز می باشد؛

در رسیدن به این امر مهم، آموزش کارکنان دانشگاه کاشان که در بخش های مختلف عمرانی و تاسیساتی دانشگاه مشغول می باشند امری ضرورتی و حیاتی می باشد. 

در پاییز 1402، شبکه آبرسانی دانشگاه کاشان، که یک شبکه فرسوده و آسیب پذیر بود، اصلاح شد و بهسازی و نوسازی بر روی آن انجام گرفت. طراحی شبکه جدید آب دانشگاه کاشان، که بر پایه مطالعات و بررسی های دقیق 3 ماهه صورت گرفت، دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه را برآن داشت تا دوره طراحی شبکه آب را برای مهندسین خود برگزار نماید.

در همین جهت در زمستان 1402 و بهار 1403 ، دوره طراحی شبکه های آب با استفاده از نرم افزار قدرتمند WaterGEMS طی 5 جلسه 90 دقیقه ای و با حضور مهندسین عزیز دفتر فنی دانشگاه کاشان برگزار شد.

مدرس این دوره که در دفتر مدیریت دفتر فنی دانشگاه کاشان برگزار شد، جناب آقای مهندس علی آبیاتی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و مهندسی منابع آب دانشگاه صنعتی اصفهان که در حال حاضر به عنوان سرباز امریه دانشگاه مشغول به خدمت هستند بودند.

از نتایج ارزشمند این دوره می توان به کنترل و مدیریت مصرف آب در دانشگاه کاشان، بر پایه یک مدل هیدرولیکی کاملا به روز توسط مهندسین دانشگاه اشاره کرد.

کلیدواژه‌ها: آب دانشگاه شبکه آب طراحی شبکه آب


نظر شما :