تبریک روز معلم

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۲ کد : ۲۳۷۳۱ تبریک ها و تسلیت ها
تعداد بازدید:۹۰
۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد فرهیخته، متفکر شهید مرتضی مطهری بهانه ای است تا روز مقام شامخ معلم را خدمت معلمان گرانقدر و اساتید محترم تبریک عرض کنیم؛  این روز را به صورت ویژه، خدمت سرکار خانم دکتر جمشیدزاده، مدیر محترم دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان تبریک عرض می کنیم.
تبریک روز معلم

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند

12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد فرهیخته، متفکر شهید مرتضی مطهری بهانه ای است تا روز مقام شامخ معلم را خدمت معلمان گرانقدر و اساتید محترم تبریک عرض کنیم؛ 

دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان نیز، افتخار دارد، در قسمت مدیریت در خدمت یکی از اساتید فرهیخته دانشگاه کاشان، سرکار خانم دکتر جمشیدزاده باشد.

بدینوسیله، از زبان همه دانشجویان ایشان و مهندسین دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه این روز عزیز را خدمت ایشان تبریک عرض می کنیم.

لازم بذکر است، ایشان

دانش آموخته کارشناسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان 

دانش آموخته کارشناسی ارشد گرایش مدیریت و مهندسی منابع آب دانشگاه تهران 

و فارغ التحصیل دکترای مهندسی و مدیریت منابع آب دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هستند؛

و هم اکنون به عنوان عضو هیئت علمی گروه عمران دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان و مدیر محترم دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان مشغول به خدمت هستند.

 

 

کلیدواژه‌ها: روز معلم دکتر جمشیدزاده دفتر فنی دانشگاه 12 اردیبهشت


نظر شما :