مهندس اکبرپور: نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت CCHP نشانه ای پیشگام بودن دانشگاه در ورود به شبکه تولید برق

بازدید مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم از طرح های عمرانی دانشگاه کاشان

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۷ کد : ۲۴۰۹۴ بازدیدها و نظارت ها
تعداد بازدید:۳۸
بازدید مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم از طرح های عمرانی دانشگاه کاشان

مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی و دبیر ستاد سازندگی خوابگاههای متاهلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  با حضور در دانشگاه کاشان به همراه قائم مقام ریاست دانشگاه، معاون اداری- مالی و مدیر و کارشناسان حوزه امور فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه، از طرح های عمرانی در دست احداث این دانشگاه بازدید نمودند و در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند. در این بازدید یک روزه از خوابگاه های متاهلی، نیروگاه سی اچ پی و پروژه های در دست احداث مرکز بهداشت و درمان، پژوهشکده فرش و تصفیه خانه فاضلاب، معاون اداری- مالی دانشگاه ضمن قدردانی از حمایت های خیرین برای احداث پروژه های عمرانی این دانشگاه، اظهار امیدواری کرد که با تخصیص مناسب اعتبارات و حمایت های اعتباری و مالی مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم، پروژه های در دست احداث دانشگاه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد. 
آقای مهندس اکبرپور ضمن تاکید بر احداث خوابگاههای متاهلی به عنوان یکی از اولویت های اصلی وزارت علوم در راستای سیاست های جوانی جمعیت، اقدام دانشگاه کاشان در ساخت 4 بلوک خوابگاه متاهلی با ظرفیت 80 سوئیت را مثبت ارزیابی نمود. ایشان همچنین ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های در دست احداث این دانشگاه، نگهداری هوشمندانه از فضاهای آموزشی و خوابگاهی موجود را لازمه ارتقاء دانشگاهها دانست. 
نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت سی اچ پی این دانشگاه، یکی از طرحهایی بود که مورد توجه مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم قرار گرفت و آنرا نشانه ای از پیشگام بودن دانشگاه کاشان در ورود به شبکه تولید برق دانست.    
در پایان این دیدار و در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب دانشگاه کاشان، آقای مهندس اکبرپور با تاکید بر معضل کم آبی در ایران و از جمله منطقه کاشان، لزوم توجه به مدیریت آب و بازچرخانی پساب را ضروری دانستند و ضمن ابراز خرسندی از اینکه مدیریت دانشگاه کاشان پیگیر انجام پروژه های مدیریت سبز از جمله احداث شبکه جمع آوری فاضلاب و اصلاح و نوسازی شبکه فرسوده آب شرب هستند، قول مساعد پیگری تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها را دادند.

کلیدواژه‌ها: دفتر فنی و طرح های عمرانی مدیر کل دفتر نظارت خوابگاه متاهلین CCHP


نظر شما :